This term we are working the first group of phonemes: /s/, /a/, /t/, /i/,
/p/, /n/. We identify words beginning with those sounds and soon we will able to
put them together making simple words. We have learnt the half, and we keep practicing
with songs, games and handicrafts. Do you like our snakes? We use them to practice
the /s/ sound with this song taken from Jolly Phonics:
Este
trimestre estamos trabajando el primer grupo de fonemas: /s/, /a/, /t/, /i/,
/p/, /n/. Los identificamos en palabras que empiezan con esos sonidos y pronto
seremos capaces de ponerlos juntos y de formar sencillas palabras en inglés.
Hemos aprendido la mitad, y seguimos practicando con canciones, juegos y
manualidades. ¿Os gustan nuestras serpientes? Son para practicar el sonido /s/
con esta canción de Jolly Phonics:
We are also learning a lot with Captain Jack Magic Phonics, and here we
have some drawings with the sounds that we have learnt:
También
estamos aprendiendo mucho con Captain Jack Magic Phonics, y aquí tenemos
algunos dibujos con los sódicos que hemos aprendido:
Words with /s/
Words with /a/
Words with /t/
But what we love the most is playing with the smart board. You can use
this games to improve the pronunciation and recognition of these phonemes:
Pero
lo que más nos gusta es jugar con la pizarra digital. Podéis usar estos juegos
para mejorar la pronunciación y el reconocimiento de estos fonemas:
/s/
ABCmouse.com
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KidsTv
S song
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/a/
Man, cat and rat reader
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/a/ rap
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Cloud catcher
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/a/ photoshoot
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/t/
/t/
presentation
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ABCmouse.com Song
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T Song
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